Tijdelijk een freelance secretaresse nodig?

Professioneel | Snel schakelen | Discreet | Gedreven | Accuraat | Vakbekwaam



Uw freelance secretaresse voor tijdelijke vervanging, assistentie voor langere periode of ad hoc oplossingen.

Waarom moeilijk doen, als het met een freelance secretaresse kan? Als secretariële kracht met een groot organisatievermogen en gezonde dosis lef biedt Henny Doppenberg van Kip in Touch u graag deskundige ondersteuning. Accuraat, discreet, professioneel en snel inzetbaar wanneer u een freelance secretaresse nodig heeft. Uw freelance secretaresse op locatie of vanuit huis.

Freelance secretaresse 

U heeft een freelance secretaresse nodig ter vervanging van ziekte, zwangerschapsverlof of secretariële ondersteuning bij evenementen, projecten of terugkerende werkzaamheden. Voor zowel korte als langere periode ben ik u graag van dienst.

Uurtarief € 60 

Freelance notuliste

U heeft een freelance notuliste nodig voor uw vergadering. Eenmalig of periodiek. Als ervaren notuliste ben ik in staat de materie, standpunten en besluiten te verankeren in een zorgvuldige verslaglegging. Op uiterste discretie kunt u rekenen!

Uurtarief € 60

Freelance ondersteuning

U heeft ondersteuning nodig voor organisatie, proces en planning, financële administratie, AO/IC of het uitwerken van andere werkzaamheden. U kunt vertrouwen op een effectieve en zorgvuldige uitwerking om samen uw doel te bereiken. We Kip in Touch.

Uurtarief € 60

De voordelen van een freelance secretaresse?

Praktisch als u (tijdelijk) professionele ondersteuning nodig heeft van een freelance secretaresse. U kunt Henny Doppenberg als freelance secretaresse inhuren op eenmalige of regelmatige basis. U heeft één persoonlijk aanspreekpunt. Ideaal als u direct wilt schakelen met uw freelance secretaresse.

Besteed uw werkzaamheden eenvoudig uit. Ontzorg uzelf, delegeer uw taken en vertrouw op uw freelance secretaresse en ondersteuning.

Planning
 | Procesondersteuning  | Telefoonafhandeling en e-mailbeheer | Complex agendabeheer
Voorbereiding vergaderfaciliteiten | Notuleren


Teksten schrijven en redigeren|
Financiële administratie| Officemanagement
  Contractbeheer| AO/IC | Organisatie | Archivering 
Grafisch ontwerp en begeleiding drukwerk